Şikayet Konusu Açmadan Önce Okumanız Gerekenler

Konu, 'Şikayetim Var' kısmında Doruk tarafından 24 Şub 2018 21:08 tarihinde paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla yanıt almak için açık değil.
  1. Doruk

    Doruk Yetkili Kişi

    Katılım:
    Pazartesi
    Konular:
    3
    Mesajlar:
    3
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    FikirBanka forumu olarak hiç bir karşılık beklemeden, ticari faaliyetlerinizde mağdur olmamanız için mücadele ediyoruz. Sizlerin de en az bizim kadar dikkatli olup, basit veya profesyonel dolandırıcılık oyunlarına gelmemeniz için dikkat etmeniz gerekir. Biliyorsunuz ki, sektörümüzde dolandırılma olayları oldukça fazla ve artık profesyonel bir biçimde ilerleniyor. Forumumuz içerisinde yapmış olduğunuz bir ticaretten ötürü mağdur olduysanız, bu durumu dile getirebilmeniz için oluşturulan Şikayetim Var kategorisini kullanmalı ve yönetim ekibine sunulanlar doğrultusunda cezai işlemin yapılmasını beklemelisiniz.

    Lütfen aşağıdaki şablonu seçip kopyalayarak yeni konu açın.
    Bu düzene riayet etmeyen kullanıcılar, koşulsuz şartsız (1) gün uzaklaştırma alacaklardır.

    Kod:
    [B]Şikayetçiyim:[/B] @üyeadı şeklinde etiketleyin.
    [B]Sebebim:[/B]
    Şu şekilde oldu, böyle gelişti ve bu sonuç meydana geldi.
    [B]Kanıtlarım:[/B]
    Ödeme dekontları, özel mesaj görüntüleri.
    Şablonda belirtildiği üzere, @ karakterinden yararlanarak şikayetçi olduğunuz kişiyi etiketleyin (Bakınız) ve doğru kişiyi eklediğinizden emin olun. Daha sonrasında olayın başlangıcını ve sürecin nasıl ilerlediğinden detaylıca bahsedin. Son olarak ise kişiye yaptığınız ödemenin görüntüsü, forum dahil skype, whatsapp gibi mecralardaki yaptığınız yazışmaların görüntülerini ekleyin.

    Şikayet gerekçenizi yazdıktan sonra ve tüm kanıtlarınızı konuya ekledikten sonra, sadece @Şikayet isimli yetkiliyi, konunun son satırına etiketleyin. Konuyu açtıktan sonra ise şikayetinizin daha çabuk çözüme ulaşması ve mağduriyetlerin artmaması adına "Rapor Et" butonunu kullanarak (Bakınız) yetkilileri bilgilendirin. Konuya yazılan her cevaptan sonra alacağınız bildirimler doğrultusunda şikayet konunuzu düzenli olarak takip edin...

     
Konu Durumu:
Daha fazla yanıt almak için açık değil.